A game that can't be won only played.
Chess by egis: chess by egis

Thu
30
Mar '06

NŠL - priešpaskutinis ratas

Šis 8 ratas kelias komandas gali susilpninti dėl tuo pačiu metu įvykstančių Panevėžyje Lietuvos sporto vilčių žaidynių (individuali rungtis, atrankinės varžybos). Vienai tai gali būti labai skausmingai - Šiaulių Dubysai sudarytai vien tik iš šviežaus jaunimo, žadančio dalyvauti žaidynėse.

Ar mačas tarp Šiaulių Dubysos ir Vilniaus NSEL30 turėtų būti nukeltas?

Jūsų pagrįsta nuomonė laukiama komentaruose. Tačiau sprendimą priiminės (jei išvis nagrinės) Organizacinis komitetas: Virginijus Grabliauskas, Laima Domarkaitė, Marijonas Ročius.



93 Responses to “NŠL - priešpaskutinis ratas”

  1. tyrant Says:

    Zinoma, kad ratas turi butu nukeltas, juk kaip ranger minejo ir ju komanda liks nepilna, o mes is viso vargu ar sukrapstysim 3 zmones. Tikiuosi, kad V.G. atsizvelgs ne i tai, kad jo komandai smarkiai padideja sansai uzimti pirma vieta del galimu Kauno prarastu tasku ir pergales pries Dubysa, bet ir i tai, kad del tokio rato NSL reputacija tikrai nepageres ir vargu ar kitais metais bus daugiau ar nemaziau komandu nei siemet. Manau, kad organizaciniame komitete lemiama zodi tures V.G. Taigi sekmes apsisprendziant :wink:

  2. valdovas Says:

    As manau, kad turetu buti atsizvelgta ir i visu komandu kapitonu nuomones. Atai dabar gaunasi, kad tai yra vienasaliskas V.G. sprendimas

  3. egis Says:

    tyrant, bukite labiau konkretus:
    kuria diena noretumet, kad macas butu perkeltas?
    ir atidziau pastudijuokit kalendoriu…

  4. Valdove Says:

    Net ir antrosios lietuviu religijos krepsinio tik paskutinis turas vyksta vienu metu.O nuostatu papildymai ar kazkokie draudimai kvepia interesu konfliktu.
    Gal is tikruju NSEL bijo,kad gali netycia nelaimeti.Juk sitiek jegu ideta,vos ne CASK rinktine surinkta, siekiant uzkariauti Lietuvos sachmatu virsune.O gal pakvipo zodziais bet ne nuostatais zadetu didesniu NSL priziniu fondu?

  5. tyrant Says:

    Man tiktu balandzio 23 LSF kalendoriuje si diena neuzimta.Tik nezinau del kitu savo komandos nariu, manau tiksliau jum pasakytu krikstatevis.

  6. V.G. Says:

    Kadangi savo vardu girdėjau nemažai išsakytų minčių, tai pridursiu, kad tuo metu, kai buvo sudarinėjamas NŠL grafikas, balandžio mėn. mačo vieta nesidubliavo su jokiomis kitomis varžybomis.
    Tiesa, tiksliai net nežinau su kokiomis varžybomis dubliuojasi balandžio 2 d. mačas - ar su Lietuvos sporto vilčių žaidynėmis (individuali rungtis, atrankinės varžybos; Panevėžys BM 16), kurių datą kiek žinau (gerokai vėliau nei pasirodo LKŠF metų kalendorius) nustato ponai sėdintys kur kas aukščiau nei šachmatininkai. Deja, aš neturiu pakankamai laiko domėtis visomis vaikų varžybomis.
    Šiaip ar taip, Nacionalinė šachmatų lyga yra pačios rimčiausios komandinės Lietuvos šachmatininkų varžybos (mišrios - 4 vyrai + 1 moteris) ir dėl U16 varžybų niekas specialiai paskutinių ratų nenukėlinės.

    Kas liečia mano klubą NSEL30, atseit jie bijo šiauliečių “Dubysos”, tai reikia turėti bent kiek sveiko proto, kad taip sakytum. Atsiųstumėme jums kokį nors vieną žaidėją seansą sužaisti ir tai turėtumėme šansų laimėti. Kas jiems sakė, kad visi pajėgiausi mūsų klubo žaidėjai galės atvykti žaisti su jais mačo, kas jiems sakė, kad mes taip aukštai juos vertiname :kaubojus:
    Aš suprantu, kad jauniesiems šiauliečiams apmaudu, kad susidubliavo varžybos, bet kito išeities varianto tiesiog nėra. Ir nereikia čia pykti, o dar kartą peržvelgti savo komandos sudėtį (paraiškoje yra 8 vyrai ir 2 moterys).

  7. ranger Says:

    V.G: ,,nežinau su kokiomis varžybomis dubliuojasi balandžio 2 d. mačas,,:) cia klaida ar jau nukeltas i balandzio 2 macas?:)

  8. egis Says:

    “bet kito išeities varianto tiesiog nėra.”

    ar jo isties nera? ar tiesiog neieskomas?

  9. V.G. Says:

    Čia klaida, subalamutino mane jaunimas :-)
    Mačai vyks balandžio 9 d.

  10. valdove Says:

    Ar tas NŠL grafikas buvo išvis sudarinejamas?Kadangi kiekvieno menesio 1 sekmadieni vyksta Bistro etapai,tai paprasciausiai buvo paimta ir parasyta,kad NŠL vyks kiekvien menesio antra sekmadieni net nepazvelgus i kalendoriu.

  11. ranger Says:

    to valdove- jo nebuvo net pazvelgta i kalendoriu 2006 metu, nesvarbu, kad NSL grafikas sudarinejamas 2005 vasara dar buvo
    Juk niekas netrukde laiko masina pasinaudoti ane?
    Kritikuokit argumentuotai jei norit kazka pasiekti

  12. WolfsKing Says:

    Na idomu ar Dubysos komandoje bent bus net nestipriausia sudetis ar isvis surinks 4vyrai+1moteris :)

  13. tyrant Says:

    Tikriausiai ir nesusirinks, be to nebus teisejo ir is viso vargus ar kas jiems kluba atrakins. Ir isvis sio skandalo nebutu buve, bet kadangi po to, kai mes papraseme atideti maca isigaliojo taisykle del dvieju paskutiniu ratu datos. Vargu ar si taisykle butu sugalvota jei mes priespaskutini rata butume zaide pries kita komanda :piktas: .Ir is vis labai neteisnga, kad zmogus, kuris yra tu varzybu organizatorius, turi teise keisti nuostatus ir taip pat dalyvauja tose varzybose. :piktas2: Jei ir toliau taip bus manau, kad NSL laukia nekokia ateitis!

  14. Mishka Says:

    NŠL yra svarbiau uz bet kokias BM-16 varzybas. Tuo labiau, kad kalendorius buvo skelbtas is anksto. Ir mes savo kalendoriu derinome pagal sias varzybas.
    Pilnai palaikau Virginiju. Visi kaitaliojimai garbes turnyrui neprides.
    Ne 5 sachmatininkai paraiskoje. O jei ir kazkam sunku surinkti komanda, tai reikia rinktis kur lost. Visu turnyru vienas sachmatininkas neapreps. Tai mano asmenine nuomone.
    Tikiuosi nebusiu apkaltintas nesaliskumu :)
    Pagarbiai,
    Gintaras
    ŠSK Bokstas

  15. valdovas Says:

    Ir vistik, noreciau isgirst atsakyma i principini klausima:
    ar galima ivedineti tokius pakeitimus i nuostatus vien tik savo sprendimu ir visiskai nesikonsultuojant su kitu komandu kapitonais?
    Nors cia gi Lietuva, turime pilna viesuju ir asmeniniu interesu painiojimo pavyzdziu…

  16. egis Says:

    is nuostatu: “Organizatoriai pasilieka teisę keisti Nacionalinės šachmatų lygos nuostatus.”
    ir
    “Organizacinis komitetas pasilieka teisę pakeisti atskirų mačų datą (esant objektyvioms priežastims), ne mažiau kaip savaitę prieš mačą informuodamas apie tai dalyvaujančias komandas.”

    nuostatu papildymas apie dvieju paskutiniu ratu macu neperkeliamuma po to (?) kai buvo teirautasi del maco perkelimo, vienok neskamba…

  17. tyrant Says:

    To Mishka:

    Prisiminkit toki dalyka, kad V.G. yra svarbus zmogus LSF, o LSF manau taip paprastai nesudarinetu kalendoriaus specialiai, kad datos susikirstu. Kodel po situ varzybu visas menuo laisvas LSF kalendoriuje, bet varzybos vyksta butent tuo paciu metu, kaip ir NSL. Dar vienas sutapimas, kad butent tuo paciu metu mes turime zaisti pries NSEL30.

    Nors jei taip buvo pasielgta ne specialiai pries mus reiktu atsizvelgti, kad kai kurios kitos komandos turi jaunas moteru lentas kurios taip pat negales dalyvauti. Nieko blogo neturiu pries V.G. , bet, kai zlunga musu sansai tokiose svarbiose varzybose nera labai linksma. Tuo labiau, kad jei mums butu pavyke laimeti si maca butu laisvai galeje kovoti del pirmos vietos.

  18. valdovas Says:

    hm, o cia nesiskaito kaip objektyvi priezastis nukelti maca?
    Kokie tada gali buti atvejai tu, “objektyviu priezasciu”?

  19. mikas Says:

    sitoks V.G. uzsispyrimas tik yrodo seniai sklandancia minti , kad visa si xebra dare “perevarotus” turedama vienintele minti- paleisti nsl. Visu LTU chess reikalai jiems niekada ir nerupejo.

  20. Mishka Says:

    Palaikau jus. Gal ir gerai butu ta NSEL30 vienakart i vieta pastatyti.:erzinu: Bet tada paaiskinkit kaip atsirado tos varzybos Panevezyje (sutikit, kad tai veliau). Ir ar ne paprasciau perkelti jas, jei kaip sakot visas menuo laisvas.

  21. tyrant Says:

    Ar bent vieno NSL turnyro teisejo nuomone buvo atsizvelgta? Ar ju kas nors teiravosi? Ar jie gavo tuos laiskus su pakeistais varzybu nuostatais? Dar negirdejau, kad kurio nors teisejo nuomones butu atsiklausta.Ar cia teisejai tik siaip del vaizdo? Tikriausiai reikia pakeisti siu varzybu nuostatus, kad visus sprendimus atlieka NSEL30 komanda.

  22. Mishka Says:

    Man atrodo reik cia referenduma padaryti :)
    As kaip SSK Bokstas atstovas sakau - esu pries bet kokius datu keitaliojimus. NSL yra prestizas klubui i kuri atsizvelgia spauda ir remejai, o BM-16 turnyras idomus dalyviams ir treneriams. Rinkimes prioritetus.

  23. ranger Says:

    to tyrant, pabandyk suvokti, kad Jaunuju vilciu zaidyniu ar kaip jos ten datas nustato ne LSF. Is cia ir kyla visos problemos.

  24. mikas to Mishka Says:

    na ir pakalbejai- NSL idomus tik LSF- jie jega aiskina , kad tai svarbiausias turnyras pasaulyje. Normalus turnyras tampa svarbiu , kai igyja autoriteta savo geru organizavimu , dalyviu siltais atsiliepimais ir pan.Ir susidomejima is nedalyvaujanciu jame. Tiesiog kai atsiranda sirgaliai , o ne kai koks diktatorius pasako: dabar svarbiausias jis. Rinkis prioritetus- ar svarbu kas yra n metu , ar tai ka daro reksniai pirmakart?;]
    p.s. Skirk kartuna nuo stapelio , o pipeli nuo sakalio;]

  25. egis Says:

    Miska, jums kaip prisidedancio prie Klaipedos Juros sventes organizavimo, turbut nelabai buvo malonu pamatyti, kad turnyras susidubliavo su Plateliais. Viskas praejo gerai. Bet glejo buti ir dar geriau - nauda dalyviams norintiems suzaisti abiejuose, tiek ir oranizatoriams sulaukusiems daugiau daylviu :) (Beje, kaip siais metais?)

    Dabartineje padetyje, as matau tik principus - mes norim zaisti kita diena vs. neisigalvokit ir “наши корабли бороздят” :)

  26. sarkazmas Says:

    deleted
    jei norite reiksti nuomone apie kitu asmeninias savybes, pasirasykit vardu ir pavarde - egis

  27. vulkan Says:

    Tokie miestai kaip Kaunas ir Klaipeda turi tik po 1 komanda lygoj, tai nieko tokio jei ir Siauliai tures 1 komanda.

  28. Mishka Says:

    Na matau mano nuomone nelabai tinka Lietuvos sachmatu visuomenei. Pabandysiu ja apginti. As kaip klubo vadovas turiu atsizvelgti ir i klubo rezultatus ir i imidza. Dabar yra dvi varzybos, kurios svarbiau musu klubui? Aisku NSL. Nes jeigu ir koks klaipedietis (tarkim) uzimtu 1 vieta tame 16-meciu turnyre, cia niekam nebutu idomu. O stai NSL - tuom galima remtis ir einant pas remejus ir bendraujant su spauda.
    —-Atsakau Egiui, nekalta nei Plunge, nei Klaipeda - tiesiog tuo metu taip sutapo aplinkybes ir konkuruoti cia niekas nenorejo.—-
    Siemet…. veiksmas vyksta, manau, kad viskas ivyks uzplanuotomis datomis.

  29. Krikstatevis Says:

    :)viena komanda,zinokit nebus nei tos vienos, ir eikit jus po velniu su savo “prestizinem” varzybom, ir su savo organizuotumu.
    Ponas V.G. sakote kiek supratau,kad duosite seansa mums megejams,labai laukiame, tikrai priimsime.
    Jei turite nors laseli savigarbos, Jus sutiksite atideti maca, ir laimeti garbingai( na Jus turite laimeti,juk ne seansas bus), jei ne, tada ne,ir manau kad tada NSL mirs dar negimes.
    As cia ejau, gerai nusiteikes, tikedamas,matyt naiviai, kad ateina nauja valdzia, kuri padarys geriau, bet to geriau nesimato. Nejau, visur yra tik interesas?
    Virgi, manau esate garbingas vyras, ir pasielgsite garbingai, nuo to bus tik geriau visam Lietuvos sachmatu gyvenimui,
    Pagarbiai “Dubysos” komandos kapitonas
    Edgaras Adomaitis

  30. Mishka to mikas Says:

    O ka tu padarei, kad tas autoritetas atsirastu. Jis jau atrado susidomejusiu is salies. Perkelinet macus, tai griaut autoriteta.

  31. ranger Says:

    Visu pirma respectas egiui uz ,,jei norite reiksti nuomone apie kitu asmeninias savybes, pasirasykit vardu ir pavarde - egis,,. REiskia musu su Tvedu balsai i dangu nenuejo:)
    Edgarui- matai taisykles yra visiems vienodos. Nematau kuo ypatinga jusu komanda, kad jai taikyti isimtis. Galima gi pazvelgt is kito tasko- macas perkeliamas jei pvz viena komanda papraso kita sutinka ir neprieshtarauja organizatoriai. jusu atveju net nera kitos komandos sutikimo. O gal kitos komandos nariai dirba kitomis savaitgaliu dienomis arba patys dalyvauja kokiose varzybose? Kodel jums turi buti taikomas prioritetas
    Musu komandos nariai irgi norejo sudalyvaut pvz Europos greituju sachmatu pirmenybese Varsuvoje pernai gruodi. Puse nuvaziavo. Kita puse turejo likt ir losht maca. Teko rinktis tarp asmeniniu ir komandiniu interesu. Ne visada gyvenime iseina daryti ka nori. Kartais tenka daryti ka reikia.

  32. kachur Says:

    Edgarui Adomaiciui.
    Ar pats buvai ka nors panasaus organizaves?
    Lai ne NSl,menkiau.Kur reitai skaiciojami ir t.t.
    Mishka buvo.
    V.G. ir K0 NSl’a paleido.
    Plunges bocius su Laima Platelius.
    Kieno muzika, tas ir sokdina.
    O karkseti visi moka, kas ne tingi.

  33. mikas Says:

    deleted - egis

  34. valdove Says:

    Noreciau paaiskinti kas per Vilciu varzybos ir is kur jos atsirado.
    Siaip siais metais bus Pasaulio Lietuviu Olimpiada.
    Deja sachmatai is jos programos isbraukti,kadangi sios LSF deka taip pat mes patekome i “kombinaciniu” sporto saku grupe.O sioje grupeje vyksta tik Vilciu zaidynes.
    Tad jos ant galvos is niekur nenukrito.Jeigu butu buve ideta daugiau pastangu islikti strateginiu sporto saku grupeje butume tureje gerai finansuojama suaugusiuju Olimpiada.Deja, nieko realaus ir reiksmingo sachmatu labui be NSL paleidimo nepadarius ,nereik sakyti,kad cia jaunimo varzybos ir niekam jos LSF nereikalingos.

  35. Krikstatevis Says:

    Jus mano asmeniui per daug demesio skiriat. Ka as esu padares, ka as zinau ko nezinau, ir tt.
    Vat rasote, kad V.G. su kompanija paleido NSL, tai labai gerai, juk ir mes labai aktyviai i tai isijungeme. Bet jei paleido, tik tam kad nustatyti 4-10 vietas Lietuvoje, tai kam reikalinga visa tai? Kam visas sis farsas? Jei vietos suskirstytos turnyro pradzioje.
    Kieno muzika, tas ir sokdina, tai tas yra vienareiksmingai blogai, jei visiems zaidejams sudaromos ne vienodos salygos.
    Ar Jus isivaizduojate kokiam nors sporte, kad zaidejas tuo paciu metu butu ir teisejas? Organizacinis komitetas ivede nauja taisykle nepasitares su teisejais, nei su komandomis.
    Beje “Drakono” paraiskoje yra irasytas ponas Plunge, ir tik po to jam buvo pasiulyta tapti vyr. teiseju NSL, tai jis kaip zinote nelose nei viename mace ir nelos, nes zino ka reiskia zodis solidarumas. O dabar noriu ir sugalvoju, sugalvoju tarkim kad i komandines europos vaziuoja ne 1 ir 2 vietas uzemusios komandos, o tarkim 9 ir 10, ot noriu ir sugalvoju su komitetu.
    Ranger yra labai idomus zmogus, kuris kaip papus vejelis ten ir pasisuks. Visada kalbi apie fide taisykles, remkimes tik jom ir tt, o kai pasakiau del partiju , tai tada atsirado morale: ar tau nebutu idomu vakare partijas paziuret ir tt,tai jei remiames tik taisyklem, vadinasi jokiu partiju.
    Nemaza dalis komentuotoju, tai keikia ta federacija, kai kazkas paliecia Juos, neik su velniu obuoliauti( cituoju ranger zodzius pasakytus K.G.), bet jei kam kitam kyla kokia problema su LSF, tai prasideda toks lindimas i gera vieta, kad baisu. Tai, mieli kolegos, gal muilo?

  36. tyrant Says:

    To V.G.

    Pasakykit bent viena zaideja is savo komandos, kuris rimtoje partijoje nera praloses kuriam nors musu komandos nariui.
    Taigi apie seansa prasom nekalbeti. :D

  37. ranger Says:

    Edgarai, jei jauciu kad federacija teisi siuo atveju, tai ir sakau kad siuo atveju palaikau, nors tas dalykas liecia ir MUS(musu kluba), ir liecia is neigiamos puses.
    Kai buvo , mano nuomone, neteisi, tada ir kritikavau.
    ,,Nemaza dalis komentuotoju, tai keikia ta federacija, kai kazkas paliecia Juos”, o tai taves neliecia si situaciaj, tu cia siaip ane?:)

  38. ranger Says:

    Ir beje, cia sneka eina ne apie LSF, o apie NSL ir apie sprendimus, vykdomus NSL organizacinio komiteto.

  39. Krikstatevis Says:

    Liecia cia ir mane ir tave, kaip egis rase, cia bus pagr. macas siu varzybu ir butu grazu ir gerai ka komandos butu pilnu sudeciu. O ranger LSF ir NSL, bei U-16 nesusije dalykai?

  40. ElectronicMan Says:

    Dar kartą - iš nuostatų:
    “Organizacinis komitetas pasilieka teisę pakeisti atskirų mačų datą (esant objektyvioms priežastims), ne mažiau kaip savaitę prieš mačą informuodamas apie tai dalyvaujančias komandas. Kiekvieno mačo paraiškos su dalyvaujančiais žaidėjais pateikiamos ne vėliau nei 15 min. iki rato pradžios.”
    Tai reiškia, org. komitetas turi teisę keisti datą, turi teisę ir nekeisti.
    Jei organizacinis komitetas mano, kad datos keisti netikslinga, nes būtų pažeisti kitų komandų interesai (galimi susitarimai), tai jis ir nekeičia datos, t.y. elgiasi pagal nuostatus.
    Kaltinimai, kad taip elgiamasi dėl konkrečios komandos (NSEL) intereso, man iš šono atrodo juokingi bei vaikiškai karštakošiški. Ar jūs manot, kad čia tokios ypač svarbios varžybos, kad kažkas iš org. komiteto žaistų “žaidimus”? Jūs kaltinat V.G.? Hmm…
    Manau, org. komitetui šios varžybos - daug darbo ir mažai dividendų. TAip kad sakykit V.G., L.D. ir M.R. : ačiū , bet ne mėtykitės kaltinimais. Arba tapkit org. komiteto nariais, padėkit jiems dirbti, tada galėsit įtakoti sprendimus. Su pagarba …

  41. ElectronicMan Says:

    Gerb. Edgarui Adomaičiui:
    Jūs prašote:
    1) pažeisti kitų komandų interesą ir leisti jūsų komandai žaisti jau žinant kitų mačų rezultatus ar
    2) perkelti viso turo (visų mačų) datą negavęs visų kitų komandų sutikimo?
    Manau, kad Virgis liks garbingas vyras ir elgdamasis principingai bei nepasiduodamas mano nuomone nepagrįstam spaudimui.

  42. ranger Says:

    manau 41 komenratas uzdaro sia diskusija, bent as is savo pusies nematau ka galima pridurti sitam komentarui. Viskas tiesiais sviesiai ir aiskiai isdestyta. Respect

  43. egis Says:

    ElectronicMan:
    Tai nera paskutinis ratas, kuriame sudedami taskai.
    Vietu pasiskirstymas taip pat nesilemia siuo macu. Dubysos dar laukia Montalitus, kuriems taip pat nori patekti i prizininkus.
    Nukelti visa rata drasus sprendimas, susijes su daugeli problemu.
    Sprendimas nukelti maca ( gaila bet atkelti nebera kur …) taip pat susijes su problemom, bet mazesnem.

    Organizacinio komiteto nariai yra ir LSF tarybos nariai [V.G., M.R. (tsss… jie dar ir NSEL30 atstovauja)] ir LSF Direktore (L.D.), bei NSL varzybu organizatorius yra LSF, kuri savo ruostu sudaryta is klubu ir kitu nariu.

    Is LSF istatu:
    “2.1. Federacijos veiklos tikslas – koordinuoti asociacijos narių veiklą, atstovauti Federacijos narių interesus, juos ginti bei, bendradarbiaujant su sporto ir kitomis organizacijomis, organizuoti, koordinuoti ir plėtoti šachmatų sportą Lietuvos Respublikoje;
    2.2. Federacijos veiklos sritis – plėtoti šachmatų sportą Lietuvoje ir atstovauti narių interesus:”

    is NSL nuostautu
    “Tikslai:
    Populiarinti šachmatų klubų veiklą Lietuvoje.”

    Tad ar suteikti sansa Dubysos komandai sudalyvauti stipriausios sudeties viename is NSL macu ir jos nariams suzaisti Vilciu varzybos neprisideda prie visu tokiu skambiu fraziu?

  44. leopoldas Says:

    Niekas nepraso pazeisti kitu komandu interesu:) galima tiesiog paklausti komandu kapitonu, gal jie sutiktu, kad sitas macas butu zaidziamas veliau arba kad visi macai butu nukelti.
    ElectronicMan, o Jus nemanote, kad 2 macu baigtis 5:0 be kovos kitu komandu interesus pazeis labiau negu leidimas zaisti zinant kitu komandu rezultatus? Sansus kovoti del pirmos vietos iskart praranda Vilniaus VSM, kuri visiskai nesusijus su siuo macu.

  45. tyrant Says:

    Patikslinsiu Egi musu komanda kalba ne apie zaidima ne stipriausios sudeties. Mes kalbame apie tai, kad tikriausiai is viso nesurinksim triju zmoniu. :(

  46. TVEDAS Says:

    Na , situacija gan keista susidare. Is principo , NSEL klubas islaikytu savo reputacija tik tada , jei laimetu sita maca pries normalia Dubysos sudeti. Jei NSEL laimes pries antra Dubysos sudeti , tai dar ilgai sklandys visokie gandai , kad cia viskas buvo padaryta specialiai. Jei gerai supratau , buvo nuspresta neleisti nukelineti dvieju paskutiniu ratu del visokiu galimu sukciavimu , bet siuo atveju galima gincytis. Likusios keturios poros zais normaliu laiku , t.y nezinodamos varzovu rezultatu , tuo tarpu pagalvokit , ar galetu but koks nors sukciavimas mace Dubysa - NSEL , kai visas sitas skandalas sulaukes tokio atgarsio? manau jei NSEL bandytu pirkt Dubysa , Dubysa tikrai apie tai pranestu (bentjau sprendziant is dubysieciu komentaru cia) , tas pats butu jei ir Dubysa bandytu pirkt NSEL :) Taip kad mano nuomone , jei norim issiaiskinti cempiona garbingai , macas turetu (galetu) buti nukeltas. Nekritikuokit labai , cia tik pamastymui :)

    P.S Cia gal biski ne i tema , bet man neaisku - kodel visi teigia , kad butent macas tarp Dubysos ir NSEL yra svarbiausias sio turnyro macas?:) Lygiai tokie pat svarbus buvo ir NSEL - VSM , NSEL - Montalitus , VSM - Montalitus , VSM - Dubysa ir t.t

    P.P.S , aciu egi , kad nebeleidi anonimiskai rasyt visokiu izeidzianciu komentaru :)

  47. valdovas Says:

    Tvedai, ziuri ne toki pjuvi: Dubysa-NSEL yra svarbiausias ne turnyro, o 8 rato macas.
    Mane biski stebina visi snekejimai, kad U16 turnyrai nesvarbus, o NSL tai jau svarbus. Bet ar tik ne tie patys zmones diskutavo uz jaunimo atstovu paemima i vyru cempionato finala ir pan., o dabar jau diametraliai priesinga pozicija issako.
    Ir dar klausimelis pamastymui (jau buvo minetas kazkur auksciau, tai pasikartosiu): ar vienas zmogus, zaisdamas uz kazkokia komanda, budamas vienu is organizatoriu bei uzimdamas aukstas pareigas federacijoje, gali pats priimineti sprendimus, tiesiogiai itakojancius turnyro rezultatus? (atsakymo turbut vistiek nesulauksiu, tai klausima galima paskelbti retoriniu) :fanaras:

  48. Vasilijus Says:

    Kaškokia kvaila diskusija 1.ar buvo oficialiai nusiusta Dubysos prašimas nukelti mačą kitai dienai.
    2.Ar buvo Dubysai oficialiai atsakyta.3.Organizacinio komiteto sprendimas galutinis ir jei toliau viksta įžeidinėjimai teisėjų (komiteto) tai galima diskvalifikuoti šią komanda ,gal finansiškai nubaust.ir reikia teisėjus gerbti.

  49. Krikstatevis Says:

    As gi aiskiai paklausiau, ar teisejas tuo paciu gali buti ir zaidejas, siuo atveju ponas V.G. Del prisistatymo, as tik vienas prisistaciau viesai, malonekit ir Jus visi, ypac valdovas bei ElectronicMan, nes Nezinau kas Jus esate. Nu man juokinga, kad nukelti negalima del susitarimu, galiu dabar drasiai pareiksti, kad kol as esu sios komandos kapitonas, tol JOKIU SUSITARIMU, su niekuo nebus.
    As kaltinimais ir nesimetau, kai V.G. buvo Siauliuose, sako gerai, spresim, as juo tikrai patikejau, vat as nezinau kas per bite jam igele, kad jis taip staigiai, ne ir nieko nepaaiskina, na as juo tikiu dar tikiu, kad pakeis nuomone. Jei ne, eisiu i spauda, praktika jau yra :D

  50. TVEDAS Says:

    Tamsta Vasilijau , mano manymu jusu trecias punktas yra klaidingas. Kadangi visa sita diskusija vyksta neoficialioje aplinkoje , jusu fraze apie pasalinima del kazkokiu izeidinejimu neteisinga.

    Krikstatevi , man irgi prisistatyt?

  51. ranger Says:

    man vis dar neaisku, kuom ypatinga yra Dubysos komanda ir jos kapitonas, kad jai reikia daryti isimtis?
    Be to V.G nera teisejas, o vienas is organizacinio komiteto nariu. O tame komitete yra ir kitu klubu zaideju (pvz- Plunges Boksto).

  52. egis Says:

    rangeri, kokias isimtis?

    2 macai jau buvo nukelti:
    3.5 Vilniaus VŠŠSM - Šiaulių Drakonas (Mačas vyko 2005/11/20 Vilniuje, ratas 2005 11 13).

    7.5 Vilniaus NSEL30 - Kauno ŠK “Montalitus” (Mačas vyko 2006/ 03/11, ratas 2006.03.12).

    Nuostatai papildyti (komentaras 19 kitoje temoje linkas) keistose aplinkybese vienok …

  53. Krikstatevis Says:

    nu cia dabar, gal dar kalejimo pasiulysi? Labai gerai yra Einsteinas issireiskes- yra du begaliniai dalykai, tai zmogaus kvailumas ir visata, bet del visatos as dar abejoju.
    Tvedai, tave zinau ir gerbiu uz issakoma savo nuomone, bet as manau kad kiti galetu prisistatyt, kad vyktu pilnaverte diskusija.
    Vat jei as ka asmeniskai izeidziu( ko dar cia, manau nebuvo) tai man geda paziuret sitam zmogui i akis, kol neatsiprasau, o tarpe sachmatininku pastebejau, apsikeikia po to seda prie stalo po bokala padaro, kaip niekur nieko, truksta morales, buti ji, nebutu visu situ diskusiju.

  54. ranger Says:

    egi, tu macu data buvo pakeista abipusiu sutikimu. o dabartiniu atveju abipusio sutikimo nera.
    manau visas ,, Much ado about nothing” yra del nuostatu punkto itraukimo apie macu nenukelimuma.
    Bet kuriuo atveju NSEL-30 klubas neprivalo sutikti su pasiulymu zaisti maca kitu metu. Gali sutikt gali ne. Jie nesutiko. Viskas paprasta.

  55. Krikstatevis Says:

    aha, o kokia cia isimtis? o dabar del teiseju, siuo atveju, jie kaip statytiniai, jiems atsiunte nauja taisykle, ir jie ja turi priimti, zodziu su jais niekas nesitaria, tai vadinasi sprendziamasis balsas pas du NSEL narius ir viena Plunges nare, ir ziurim ka turim. Tai jei kiltu koks tai gincytinas klausimas, tai 2-1, laimi kas? Laimi, tie kurie duoda seansus, bet pralaimi paprastoj partijoj.
    Dar del teiseju, tai vyr. teisejas nesutiko su nauja taisykle, nebe laikas nuostatus keisti likus dviem ratam.

  56. Zbigniavas Says:

    Ranger gal biski sumaisei ne plunges boksto,o Siauliu treneris Plunge yra kaip teisejas.

    L. Domarkaite yra ir org. nare ir Plunges Boksto zaideja - egis

  57. leopoldas Says:

    ranger,
    macas neatidedamas ne del to, kad NSEL nesutinka jo atideti(bent jau taip niekas nesake), o del to, kad “taisykles neleidzia”.. Jei NSEL nesutinka atideti maco, tada tegu tiesiog taip ir pasako. Ir nereikia tada visu kalbu apie taisykles ir nuostatus.
    O apskritai del atidejimo, tai geriau jau tegu “Dubysa” zino visu rezultatus, negu visi zino “Dubysos” rezultata.

  58. valdovas Says:

    ranger, nu nesutiko, tai nesutiko. O pavyzdziui, Klaipedos-VSM macas jau buvo abieju pusiu sutartas nukelti i balandzio 2 diena, kai Grabliukas sugalvojo, kad negalima keisti dienos. Tai kaip vertinti tokia situacija?

  59. Mishka Says:

    Patikslinsiu: Klaipedos - VSM macas buvo sutartas tik komandu kapitonu lygyje. Apie tai nieko nezinojo, nei Klaipedos komandos vadovas, nei as kaip teisejas ir klubo vadovas.

  60. ElectronicMan Says:

    Pritariu 48. Vasilijaus nuomonei.
    Visi pradėjo žaisti NŠL žinodami org. komiteto sudėtį. Niekas dėl to pretenzijų nereiškė. Dabar, mėgindami spausti org. komitetą, prisiminė: vienas ar kitas iš org. komiteto žaidžia kitoje komandoje, turi kažkokius interesus.
    Primenu, jei kokia nors komanda ko nors nori, rašykit raštiškus prašymus, įteikinėkit org. komitetams ar apeliacinėms komisijoms, bet ne kelkit isterijas neoficialiose internetinėse diskusijose.
    Manau:
    1) jei mėginama spausti org. komitetą nesąžiningais būdais, tokią komandą, jos vadovą, ar jos narį reikia šalinti iš turnyro arba bausti kitokiais būdais.
    2) Valdovas turėtų pasimokyti gero tono ir nepravardžiuoti kolegų šachmatininkų (jei minėtas “valdovas” yra šachmatininkas). Jei užmiršote savo kolegos pavardę, ją rasite reitingų lentelės viršuje.
    3) Egis neteisus, leisdamas šios diskusijos dalyviams įžeidinėti vienas kitą; turiu omenyje Valdovo komentarus.
    4) Gerb. Edgarui primenu: ši diskusija yra NEOFICIALI, todėl jos dalyviai yra ANONIMAI (bent jau dauguma dalyvių). Jūsų, Edgarai, teisė yra prisistatyti arba ne. Mano teisė irgi yra prisistatyti arba ne. Aš renkuosi NEprisistatyti.
    Sėkmės visiems

  61. TVEDAS Says:

    Electronicman , dristu jums papriestarauti. Jus pats pabrezete , kad diskusija yra NEOFICIALI , todel jusu pirmas punktas yra atmetamas , nes NEOFICIALIOJE aplinkoje kas ka nori tas ta sneka. Del ketvirto punkto , labai klystate. Didzioji DAUGUMA sioje diskusijoje dalyvaujanciu zmoniu yra NEanonimai (na bent jau as dauguma zinau :DD). Tik MAZUMA , pvz jus arba valdovas , yra ANONIMAI.

  62. egis Says:

    konkretus pasiulymas Siauliu Dubysos nariams: rytoj sekmadieni surenkat komanda ir varot i Vilniaus Bistrot taure ir vietoj viska issiaiskinat: tiek su NSEL nariais tiek su NSL organizatoriais :) Jei bus noro ir abipuse pagarba manau surasit visiems priimtina varianta. + dar officialiai parasot rasta prasydami perkelti jusu maca, taip kad butu su siandienos data (alia kreiptasi pries savaite).

    V.G. noreciau paklausti, kada officialiai priimtas ir buvo paskelbtas nuostatu pakeitimas?

    ElectronicMan - jusu teise reiksti savo nuomone, mano teise priimineti sprendimus sioje svetaineje. Kol kas V.G. nesiskunde, kad jis yra izeidinejamas. Bet jei jus toliau diegsite savo nuomone apie anonimiskuma ir blabla, busiu priverstas ivesti privaloma registracija, kurioje nikas bus Vardas_Pavarde.

  63. R.N. Says:

    Gerbiamieji Ponai!
    Neasuprantu del kokiu varzybu cia gincai. Juk balandzio 7-12 dienom ivyks jauniu U-18 cemppionatas.

    jusu minimos varzybos vyks 2006 04 25-05 01, pagal LSF kalendoriu - egis

  64. TVEDAS Says:

    Gerai , o ka keicia tai , jei vyks cempionatas iki 18 tuo paciu metu? Tiesiog dar daugiau zaideju negales zaist NSL macu.

  65. Expert Says:

    Dar vienas konkretus pasiulymas Siauliu vaikams: na jei jau gerbiami meistrai kovoja su jumis nesvariais budais, galit ir jus taip pat pabandyt. Paskambint V.G. 2006 04 08 : 12.55 ir pranest, jog pasikeite jusu klubo adresas i koki nors esanti na tarkim uz 1.5h kelio. (NSL nuostatai nereglamentuoja klubo vietos keitimo). Ir kadangi gerbiami meistrai atvaziuoti nespes, jiems turetu but iskaitytas techninis pralaimejimas.
    Na aisku gerb. V.G. po tokio turo iskart pakeistu nuostatus, susauktu organizacinio komiteto posedi, kuris nusprestu maca perzaisti…
    Na blogiau nei kad isvis neatvyktumet vis tiek nebus.

  66. Krikstatevis Says:

    Na mano neoficiali informacija, kad viska nori sukelti i Panevezi, tomis dienomis.
    “Visi pradėjo žaisti NŠL žinodami org. komiteto sudėtį. Niekas dėl to pretenzijų nereiškė. Dabar, mėgindami spausti org. komitetą, prisiminė: vienas ar kitas iš org. komiteto žaidžia kitoje komandoje, turi kažkokius interesus.” Na nemaniau, kad vyks taip nesaziningai. kad priimines sau palankias taisykles bei sprendimus.
    Ir apskritai daugiau Jusu komentaru nebekomentuosiu. Turite drasos moralizuoti ir patarineti, turekite drasos ir prisistatyti.

  67. WolfsKing Says:

    Sakot u16 varzybos nesvarbios?Taigi cia Lietuvos ateitis.V.G isvis jus elgiates negarbingai zaisdamas siose varzybose kai jus esate komitete…Jus pone V.G lb perspektyvus gal?Gal jus Lietuvos sachmatu ateitis?Kuo isskirtine Dubysos komanda?Ogi tuo,kad jos nariai beveik visi vaikai.Siauliu komanda net nesugebes surinkti komandos…Ir jus ponas V.G galesite dziaugtis su savo NSEL KOMANDA nepelnyta pergale.Beto turbut po sitokio ivykio dvejomis komandomis NSL kitais metais butu maziau.

  68. [sc]Kaimietis Says:

    Lietuvos sporto vilčių žaidynės (individuali rungtis, atrankinės varžybos)vyks panevezy 2006-04-07/12.
    Kiek zinau dar net nuostatu nera :))) Nugal ir suspes dar parasyti :))
    Bet kai parasys atidziai skaitykit nes dalyviu amzius bus ne 1990 ir jaunesni, o 1989-1994
    Tomiomis paciomis dienomis panevezy vyks dar vienos varzybos
    :))) Tai BM 18 Lietuvos cempionatas
    Taip kad varzybu daug tik dalyvaukit!!! kelkim kvalifikacija

  69. ElecreonicMan Says:

    Asmeniškai Egiui (nebūtina skelbti puslapyje):
    aha, kritika nepatinka? Dvasia per silpna? Tada ginkis privalomomis registracijomis, privalomais vardais ir pan. - turi teisę, kaip puslapio kūrėjas.
    Primenu, tai ką aš rašau, nėra blabla (tarp kitko, užmiršai, kad Lietuvoje tokių terminų navartoja, visokios Vokietijos iškreipė kalbą?), o yra noras parodyti jauniems žmonėms: - nebūkit nepakantūs, darykit tai ką reikia daryti pagal taisykles (t.y. jei prašymas perkelti datą, tai oficialus prašymas), nesukelkit vėjo be reikalo, jis atsisuks prieš jus. Tegul tai būna pamokos.
    O ir tau reikia pamokų: mokėjimo priimti kritiką, tolerancijos kitoms nuomonėms, kurios yra priešingos tavo nuomonei. Tu pats dar jaunas ir mažai “gyvenimo muštas”. Tai ir giniesi tik taip, kaip sugebi, nors gintis čia nėra ko - užtenka išklausyti ir nebūtinai sutikti.
    Na, sėkmės moksluose, po to darbuose ir gyvenime.
    Su pagarba . . .

  70. Krikstatevis Says:

    cia ne egio dvasia per silpna, o Jusu. As manau uztenka tokiu dalyku, kaip delfi komentarai, eikit ten ir kalbekit anonimiskai, reikskit savo nuomone, o cia visi visus pazista, Jusu nuomone cia gal niekam nera idomi, nes kas Jus esat toks, kad kazkam patarinetumet ar nurodinetumet, o vat kai prisistatysit, tada ir bus matyti.
    O del nukelimo, tai as tingiu skaiciuoti kiek nukelimu buvo, bet ar kas siuntet oficialu prasyma? Manau, kad ne, uzteko susiskambinimo.
    Na, o jauniems zmonems, na bent jau tikrai man, tai cia bus gera pamoka, nebuti tokiam naiviam ir nepasitiketi zmonemis, kurie viena sako, o kita daro.

  71. egis Says:

    [sc]Kaimietis - o tie nuostatai jau issiuntineti? chessfed’e dar (?!) ju nepatalpino.

    ElecreonicMan - rasytikit jus ka norit nenukrypdami nuo temos, taciau susilaikykit nuo diskusijos apie anonimuskuma - asmeniskai man tai silpnumo pozymis. + jusu pamokymai apie gyvenima skamba keistokai - gal jums irgi reikalingi patarimai is jaunatvisko gyvenimo, bet nezinant jusu sudetinga ka nors patarti :)

    visiems kitiems - jei naudosit ta pati nika + emaila = jusu komentaras pasirodys is karto, jei nedesit daug isoriniu nuorodu. Bent jau taip turetu buti.

    papildymas:
    Nuostatai atsirado - tik kad jie bus patvirtinti rytoj (2006.04.04) :)

  72. TVEDAS Says:

    Nu dar tokio ciudo nemaciau - likus maziau nei savaitei iki varzybu , staiga issaiskeja , kad amziaus grupes pasikeite. Vietoj U-16 bus U-18. Fantastika , ne kitaip :D

  73. Zbigniavas Says:

    Jei bus iki 18 tai per atostogas negerai ;(

  74. TVEDAS Says:

    Ne jei bus , o bus. Ir tavo poziuris vaikiskas ;) Turetum dziaugtis , kad mazai pamoku praleidi , bo po to tai atsirugtu su kaupu :P Aisku as ne pats tas kuris dziaugasi kad per atostogas , bet man taip tevai paaiskino :))

  75. egis Says:

    “Dalyvių amžius - gimę nuo 1989 m. iki 1994 m. imtinai. Sportininkai gimę 1988 m., 1993 m. bei jaunesni varžybose dalyvauja be konkurencijos.”

    sito as tai nelabai ikertu…

    “Technines Lietuvos jaunimo sporto žaidynių paraiškas pateikti iki 2006.04.05″

    Dvi dienos apsispresti - nei daug nei mazai, ar ne :)

  76. Gabrys Says:

    Gerbiamieji, ar cia apie tas vilciu zaidynes kalbama, kur laiko kontrole 20 minuciu? Jei taip, tai nesuprantu, kaip galima lyginti zaidynes po 20 min su NSL varzybomis, ir ne tik lyginti, bet dargi tas zaidynes iskelti auksciau NSL?
    Mano nuomone, NSL 8 ratas tikrai neturetu buti nukeltas, susimastykit 8 rato nukelimo salininkai, nedarykt betvarkes, kaip kazkas jau minejo, pasirinkit prioritetus.

    Perskaitykit dar karta nuostatus: “Laiko kontrolė – 2 val. iki partijos pabaigos (mechaniniai laikrodžiai) arba 90 min. pridedant 30 s. po kiekvieno ėjimo (elektroniniai laikrodžiai) kiekvienam žaidėjui visai partijai baigti.” - egis

  77. Zbigniavas Says:

    Nu as atostogu laukiau ne tam kad i varzybas vaziuociau manau ir tu TVEDAI

  78. ranger Says:

    nu tai nevaziuokit jei nenorit, ir poilsiausit ramiai. ko cia verkiat?

  79. TVEDAS Says:

    O kuo tau blogai per atostogas vaziuot i varzybas?:D juk per moxlo metus nori varyt i varzybas tik tam kad pamoku praleistum , tai kas cia per.. :)

  80. valdovas Says:

    Na ka gi, neoficialiais duomenimis, 8 rato macus reikia sulosti iki balandzio 23 d.
    Dabar tik idomu, ar pasirasys NSEL komanda perkelti maca :fanaras:

  81. Mishka Says:

    Mes nesutiksim perkelineti. Mes taip pat patiriam nuostolius. Arba visa tura, bet tik ne po viena maca. Siandien jau balandzio 6 d. iki siol jokios oficialios informacijos.

  82. Krikstatevis Says:

    Aciu, as gavau emaila, kad nukeliama iki 04 23d, tai as suprantu kad NSEL sutinka nukelti. Nu va ir baiges tos diskusijos :) tai laukit maco :) kausimes is visu jegu :D

  83. Mishka Says:

    Ne, tai nera teisybe, kai del vienos komandos keliamas macas. Kodel mes turim dalyvauti be 3 pagrindiniu zaideju? Visiems turi buti sudarytos vienodos salygos.

  84. egis Says:

    Krikstatevi ir Miska, ar galima konkreciau. Nukeliamas ratas ar macas?

  85. Mishka Says:

    Mano nuomone yra tokia - jei negalim susitarti, nukeliam maca po tu Panevezio varzybu. Nes spresti klausima vien apie maca NSLS - Dubysa yra neteisinga. Visos komandos paranda zaidejus.
    Yra arba principinis dalykas zaisti numatytom datom, arba visiem draugiskai susitarti kad turas vyks kita data, visoms komandoms kartu.
    Tik kazkaip nesigirdi organizatoriu nuomones.
    Egi, mano nuomone reikia nukelti visa rata ir tai sureguliuos situacija. Tik problema, kad lieka kelios dienos.

  86. Mishka Says:

    Gal neaiskiai issireiskiau - reikia nukelti rata.

  87. K.G. Says:

    Del turo datos: Spekuliacijos aktualesnes gal bus paskutiniam rate. Del rato nukelimo: Mishka, jei jums nepatogu kitas laiaks, tai skambinkit komandos, su kuria zaidziat, kapitonui ir tarkites;)Bo mes nieko niekur nekeliam:)

  88. valdovas Says:

    egi, nenukeliamas joks ratas ar macas - tiesiog atsauktas draudimas nukelineti, ir dabar viskas pagal ankstesne tvarka: komandos zaidzia nustatytu laiku, jei nesusitaria tarpusavyje kitaip.

  89. Mishka Says:

    Gerb. K.G., mes ir badmeciu surinksim komanda ir kovai pasiruose. Kitas klausimas, kad turnyre neatsirastu lygesniu uz lygius, vien del to, kad jie pajegesni.

    O pasiulymas tartis su komandos kapitonais, svelniai pasakius juokingas. Ir tikiuosi suprantate priezasti… :)

  90. Mishka Says:

    Gerb. valdove, kur paskelbtas, kur atsauktas? Gal nuoroda kokia.

  91. ranger Says:

    jo paprasciasiai atsauktas draudimas atkelinet. MAcai vyksta laiku, jei komandos susitaria galima sulosht bet kada iki 04.23.
    Mums pvz atsisake nukelt, tai teks zaist laiku- si sekmadieni. Neverksim ir suzaisim. Kitiem irgi linkiu maziau verkslenti.

  92. valdovas Says:

    As nesu komandos kapitonas ir niekas nesivargina man siuntineti oficialiu dokumentu. Mano zinios apsiriboja informacija, gauta zodiniu pavidalu is mano komandos kapitono.

  93. Krikstatevis Says:

    Sveiki, gerb. NSL dalyviai,

    Vakar (04.04) LSF taryba svarste Siauliu Dubysos komandos prasyma nukelti 8 rato laika. Susikloscius tokioms aplinkybems kai dubliuojasi kelios svarbios varzybos, LSF taryba mano, kad galima perkelti 8 rato macu diena i 04.23, o komandoms, kurios susitars zaisti anksciau nei 04.23, leisti zaisti pagal ju sutarta laika. Tai butu mazesne blogybe nei, bijant manipuliaciju ir spekuliaciju rezultatais, neleisti perkelti 8 rato macu i velesni laika.
    Atsizvelgdamas i tai, NSL organizacinis komitetas koreguoja savo ankstesni sprendima (jo kopija matoma zemiau) i toki:
    8 rato susitikimai veliausiai turi buti suzaisti 04.23 diena. T.y., jei komandoms nepavyksta susitarti del 8 rato susitikimo laiko, tai 04.23 d. 13 val. yra privalomas susitikimo laikas.

    Istrauka is LSF tarybos posedzio 04.04 protokolo:
    “…
    7. Svartyta:
    Siauliu sachmatu federacijos prasymas del Nacionalines Sachmatu lygos priespaskutiniojo rato maco datos pakeitimo.
    Nuspresta:
    Leisti perkelti priespaskutiniojo rato macus, kai komandos tarpusavyje susitaria kaip tai numatyta NSL nuostatuose. Rekomenduoti zaisti 8 rato maca balandzio 23 d.
    Komandos, kurios mano, kad perkelus viena is priespaskutiniojo rato maca kiti varzovai igytu pranasuma, taip pat gali zaisti maca balandzio 23 d. Kitos komandos gali zaisti priespaskutiniojo rato macus pagal numatyta Nacionalines sachmat lygos grafika .
    …”

    Pagarbiai,
    NSL org. komiteto vardu
    Marijonas Rocius

    At 16:39 2006.03.22, Virginijus Grabliauskas wrote:

    Laba diena, gerb. NSL dalyviai,

    Nacionalines sachmatu lygos organizacinio komiteto sprendimas del paskutiniu dvieju LYGOS ratu.

    Paskutiniai du Nacionalines sachmatu lygos macai yra nenukeliami, t.y. zaidziama pagal NSL organizacinio komiteto sudaryta grafika. Sis sprendimas yra priimtas siekiant isvengti manipuliaciju ir spekuliaciju rezultatais.

    Artejam prie finiso, kiekvienas komandinis taskas (match point) ir taskiukas pagal lentas (board point) yra svarbus.
    Likus dviem turams ne viena komanda negali tureti isankstines informacijos, galincios palengvinti arba pasunkinti ju situacija siekiant uzsibreztu tikslu lygoje.
    Reikalui esant, prasom panaudoti “atsarginiu suolelio” zaidejus, ne veltui pagal nuostatus komandu paraiskose yra net 10 zaideju (8+2).

    Sis punktas (del paskutiniu dvieju ratu specifikos) bus itrauktas ir i kito sezono NSL nuostatus.

    Pagarbiai,
    Virginijus Grabliauskas
    NSL org. komiteto vardu

    Round 8 on 2006/04/09 at 13.00

    No. SNo. Team Res. Team SNo.
    1 Mintis - Tauragis - Kauno Montalitus
    2 Siauliu Dubysa - Vilniaus NSEL30
    3 Vilkaviskio Sirvinta - Siauliu Drakonas
    4 Klaipedos Bokstas - Vilniaus VSM
    5 Plunges Bokstas - Vilniaus LASF

    Round 9 on 2006/05/14 at 13.00

    No. SNo. Team Res. Team SNo.
    1 Vilniaus LASF - Mintis - Tauragis
    2 Vilniaus VSM - Plunges Bokstas
    3 Siauliu Drakonas - Klaipedos Bokstas
    4 Vilniaus NSEL30 - Vilkaviskio Sirvinta
    5 Kauno Montalitus - Siauliu Dubysa
    Va toki laiska as gavau, interpretuokit patys.