Sun
26
Feb '06
-
4 IM Slapikas Vytautas 2337 7½ 40
-
2 IM Piesina Gintautas 2358 7 39
-
16 Vaznonis Vytautas 2193 7 37½
-
12 Narmontas Matas 2212 6½ 39½
-
11 Godlauskas Kazys 2240 6 37
-
5 Savickas Airidas 2320 6 35
-
3 Novikov Vitalij 2342 6 33½
Pirmos keturios vietos užsitikrino teisę lošti finale.
Kiti rezultatai chessfed‘e.

March 1st, 2006 at 0:11
Ar M.Narmonto kaip iki 20-m. chempiono teise (kazkuriame komentare kaip ir neoficialiai patvirtinta…) zaisti finale persikels pusfinalio 5 vietai?
March 1st, 2006 at 11:57
Sian tarybos posedis, tai svarstys, bet atrodo, kad vieta atitenka pusfinalio 5 vietai…Bent taip buvo kalbeta.
March 1st, 2006 at 15:21
tada reikia pasveikinti Kazi
March 2nd, 2006 at 15:48
:):):D:D Puiku, Matukas los 2 lentose finale:D Bo pateko is pusfinalio:D O jaunimo iki 20, zadeta vieta buvo atimta:D Tvedai, neliudek!!!;)
Nuostabu….Gyvenime nebematau prasmes but LSF patriotu ir lost pusfinalyje:D:D
March 2nd, 2006 at 17:01
March 2nd, 2006 at 17:21
Leo. aciu;):) Neprotestuosiu, tik eilini karta pamaciau tikrus veidus:D:D:D Gi svogeriu salis, nieko nepakeisi:D:D
Sekmes tau finale;)Atkersyk uz mane;):D
March 2nd, 2006 at 18:26
Tai galit paaiskint kas pateko i finala? gal tuoj dar ir matuka ismes motyvuodami kad jei dukart pateko tai jo vieta ,,sudega,,:) ir ileis koki nors ,,neturista,, su dideliu reitingu.
Nors kaip rodo rezultatai, jaunimo cempionas, kurio pirmtakai buvo isvadinti turistais, pateko i finala ir is pusfinalio, saziningoje kovoje aplenkes butent tuos zmones, kurie protestavo priesh ,,turistus,, finale. Likimo ironija
O Kazy, tau uzuojauta. Matai, kuo baigesi aktyvus tavasis palaikymas naujajai federacijai. Isitikinai kad posakis,, neik su velniu obuoliauti,, teisingas
March 2nd, 2006 at 18:47
Ranger, aktyviai gal nepalaikiau federacijos, bet nesmerkiau…..Tai atsisuko pries mane….Ismaldos neprasiau niekieno ir neprasysiu!!! Siaip mielai uzleisciau vieta 3 zmonems……ja ne zlopamiatnyj, no zloj i pamiat u menai chorochaja……………..
March 2nd, 2006 at 18:48
No comments
March 2nd, 2006 at 18:49
Ranger, aktyviai gal nepalaikiau federacijos, bet nesmerkiau…..Tai atsisuko pries mane….Ismaldos neprasiau niekieno ir neprasysiu!!! Siaip mielai uzleisciau vieta 3 zmonems……ja ne zlopamiatnyj, no zloj i pamiat u menia chorochaja……………..
March 2nd, 2006 at 18:51
Tvedas, nezvenk, tu vienas is tu, kuriuos noriu deleguot i savo vieta:D:D
March 2nd, 2006 at 18:52
O tai kas nors gali isvardinti finalo dalyviu sarasa bent jau preliminaru? Ar as per anksti jo prasau juk netgi 2 sav iki finalo liko?:)
March 2nd, 2006 at 18:53
Tai nereikia , tegul neturistai zaidzia :)) As nieko nesakau , Matas tos vietos tikrai nusipelne , nes pateko ir is ten ir is ten. Bet tai kur ta vieta iki 20 pradingsta? tipo 3 vieta federacijos kvietimu ar kaip?
March 2nd, 2006 at 18:55
ranger, aiskus sarasas bus kovo 14d. Juk turi Gavriko atsiklaust ar zais……Blet Lietuvos jobanas…………………….
March 2nd, 2006 at 18:57
Tvedas, jei reiks ir 27 vieta federacijos sprendimu paims……
March 2nd, 2006 at 19:00
Paklausiau: ” Kaip pateko Matas iki 20 , ar is pusfinalio?”Gavau atsakyma, kad sian jau pavasaris……..
Zodziu Taryba net nesvarste sito klausimo…..Bet aiskumo ner…..
March 2nd, 2006 at 19:00
:)) jooo , nu cia fantastiskai
as tai siulau Kazy varyt i koki Katara ar Bahreina , prasyt ten prieglobscio ir kalt ten sachmatais. Ten gal i finala patektume federacijos kvietimu
ir litu biski daugiau butu
kaip sakai?
March 2nd, 2006 at 19:02
Sutinku visoms galunem:D Jei Gavrikovas Lietuvis, tai as Arabas:D:D
March 2nd, 2006 at 19:02
nu jo. Viskas butu juokinga, jei nebutu graudu…
March 2nd, 2006 at 19:05
Na kagi , labai gaila Kazy , zinosi kaip nebut didmeistriu. Ne didmeistris = turistas! O ar lietuvis ar arabas tai cia jau po to aiskinasi
March 2nd, 2006 at 19:06
Tvedas truputuka pataisymas. Ne IM tada jautu turistas . Bet jau turistas visiskas ir tavo rezultatas su ,,elitu” niekam neidomus.
March 2nd, 2006 at 19:08
O dar klausimas - jei FM turiu , tai as visdar turistas skaitaus , ar jau nebe?
March 2nd, 2006 at 19:09
Ai, chebra, kam degtines? Skandinu sian ta zinia…Nenusileisiu iki kazkieno lygio, kad dabar rekaut ir ieskot teisybes…..Gero vakaro….
March 2nd, 2006 at 19:10
Sita klausima uzduok tiems, kuriu galioje skirstyti sachmatinininkus i ,,turistus,, ir ,,elita,,. Man, paprastam,, turisteliui,, toks klausimas jau per sunkus
March 2nd, 2006 at 19:10
Surimavai dar
gero vakaro , linkiu restarta gera apturet , visgi dar tik septynios vakaro 
March 2nd, 2006 at 19:13
Nu jo Kazys teisus. mums, turistams yra ir kitu dalyku apart 64 langelius
Pvz- Zalgbiris gi siandien!!:beer:
March 2nd, 2006 at 19:15
Cia bandei Zalgrybis parasyt bet nesigavo?:) Juokai juokais , bet uz zalgiri evrolygoj visada sergu , lietuva visgi
Telekomas jau final4 , neprosal butu kad ir vyruose nors viena komanda prasimustu , butu pavyzdukas krepsinio “elitui” , kaip “turistai” gali uzvaldyt
sorry Egi uz ziauru off-topica 
March 2nd, 2006 at 19:17
cia ne off-topicas cia metafora su sachmatu padetim Lietuvoje
atsargas:)))
ok gero kasio einu papildyt
March 2nd, 2006 at 19:28
Ir dar vienas pastebejimas, sikart paskutinis. Kodel apie ivykusio posedzio nutarimus (o jie kaip matau tikrai idomus) nera informacijos oficiliajame federacijos tinklapyje. Informacija tik isrinktiesiems?
March 2nd, 2006 at 19:35
Ranger, koks as bl…isrinktasis tau?? Informacija kiekvienam vis kitokia, kam kokios reikia:D:D:D
March 2nd, 2006 at 19:36
Kazy sorry, taves neturejau omeny aqpie isrinktuosius sakydamas:) nesuprask klaidingai:)
March 2nd, 2006 at 21:38
o tai as kazi dar finale???
March 2nd, 2006 at 22:20
butu juokinga, jei nebutu graudu. As isivaizduoju kaip Kaziui abydna, man atrodo tuos posedzius reikeja daryt atvirus ir ka visi kas priklausa federacijai dalyvautu, abejoju, ar cia jau viskas, jei kiekviena miesta federacija ar klubas papriestarautu federacija turetu atsizvelgt.
March 2nd, 2006 at 22:53
leopoldai, nu kam tau tas finalas, laimejai priza, pasikelei reita, uzleisk vieta kokiam nors ,,neturistui,,, pasiaukok Lietuvos sachmatu labui.
March 2nd, 2006 at 23:08
nu ir prifleiminot…
Visgi oficialiai buvo paskelbta, kad ”
http://www.chessfed.lt/filemanager/download/35/2006jaunimoB20nuostatai.doc)
Tad M.Narmonto dalyvavimas pusfinalyje galima interpretuoti tik kaip zaidejo norincio pazaisti, pasikelti reita, laimeti priza ar panasiai. (Tiesa pasakius, kai as pamaciau ji sarasuose siek tiek net nusistebejau…)
Tad lieka klausimas:
Kuriam turnyrui persiduoda M.Narmonto finalo vieta iki 20m. ar pusfinalio?
Idomu, jei butu zaide pusfinalyje tie 2005 m. 1-6v. laimeje zaidejai, ir pateke i 1-4 v., kaip tada butu sprendziama?
Beje, kol kas tai tik neoficiali info. Lauksim patvirtinimo paneigimo ir panasiai.
March 3rd, 2006 at 0:43
Sutinku.
Federacija dirba metus.
Per ta laika neismoko sukiprt net normaliu nuostatu.
Jie TURI BUTI visam ciklui.Kur AISKIAI isvardinti finalo dalyviai be tu 4.
Anksciau pateke i finala neturejo teises zaisti atrankinese.
O dabar? . Persasi mintis - sportinio principo nera.Tai koks?
Dar nevelu arsiprasyti Kazio.Padare viena klaida(Mato itraukimas i pusfinali) toj daro sekancia.
Noriu tiketi, kad nesamoningai.
March 3rd, 2006 at 8:07
Sorry visiems, bet as neikirtu kam buvo pasakyta, kad jis turistas? Ir ka nusprende federacija, tipo jie nenori imti i turnira 5 vieta is pusfinalio ir nieko is >20? Tai o ka jie nori tada imti?
March 3rd, 2006 at 8:35
Kachur,
Nezinau kuo vadovaujasi ir ko nori…Lyg tai nori , kad finale butu GM norma…Del Mato atsakymo negavau…Kaip ir minejau, jei jis is pusfinalio, tada iki 20 vieta turi atitekti Tautvydui! Jei is finalo iki 20m, tada eiciau as , bet tikrai dabar jau nezaisiu finale, tad Airidas gali drasiai ruostis ir laukt kvietimo…
March 3rd, 2006 at 9:05
Nelabai suprantu, kaip galima buvo uzdrausti Matui dalyvauti pusfinalyje? Zmogus nori pasitreniruoti pries finala, sumoka pinigus ir sau atsiputes dalyvauja. TUo labiau dar ir pakovoja del piniginio prizo. Kad paskui gaunasi problema, del jo vietos atidavimo - tai jau maziausiai Mato problema.
Seip formaliai ziurint, tai buvo skelbiama, kad patenka tik 1-4 vietos - taciau nesnekama apie sutapimo atveji, kaip dabar. Ir tai nereiskia, kad ta vieta turi buti atiduodama 5-tai vietai.
March 3rd, 2006 at 9:13
Trooper,
Kaip visada tavo komentarai atspindi tavo lygi….Jau dakalei su savo kalbejimu tik tam, kad kalbet…Ar su suvokimu to ka perskaitei ne blogai pas tave kartais???
March 3rd, 2006 at 10:26
Cia juk taip paprasta paprasciausiai atsirado nemazas burys neturistu ,kurie noretu paturistauti Turine todel ir pamirstama apie sportinius principus.
March 3rd, 2006 at 10:44
Geriausia juk yra nerasyti ir neskelbti nuostatu likus dviem savaitem iki varzybu.
Po to lieka daugiau dirvos visokiom interpretacijom.
Kas liecia Mata ,tai suprantamas jauno zaidejo noras pasidaryti gera treniruote pries finala ir net kalbos negali buti apie uzdraudima jam zaisti pusfinalyje.
Siuo atveju visa kalte krinta ant LSF,nes nenumacius nuostatais tokio atvejo, bent jau LSF atstovas zodziu pries varzybu pirma rata ,matydamas dalyviu sarasa,turi paskelbti,kas patenka siuo atveju - 5 veta,ar 2 vieta is jaunimo.
O,kad LSF svaigsta jau kelinta karta daryti finala su GM
norma,tai nieko naujo.Ratu turnyre ,jau anksciau apie tai diskutavom,ji yra nereali ir nematau kas ja gali ivykdyti.
Tegul vaziuoja i super openus ir ivykdys jei kas yra toks pajegus.Praejusios savaites pavyzdys akivaizdus - Dagne Cappelloje ivykde vyru GM norma,kuriai reikejo tik 6,5 is 9,nes varzovai grosai buvo su aukstesniais reitingais.
Vyru finale GM norma butu ne maziau kaip 8,5 is 11.
O LSF ,dirbanti daugiau negu 100 dienu,tai jau seniai nusipelno grieztos kritikos uz netikslius ir veluojancius varzybu nuostatus,uz informacijos (posedziu nutarimu) neskelbima netgi oficialiems LSF nariams.
Zodziu kaip ir politikoj buvo daug zadama,grazios giesmes,oponentu kritika,deja ne viskas organizaciniu poziuriu yra taip grazu.
Aisku yra ir teigiamu pokyciu,bet visada reikia atsizvelgti i visos Lietuvos sachmatininku nuomones,nes cia LSF ,o ne kazkoks Vilniaus UAB.
March 3rd, 2006 at 12:01
Aiskinu savo komentara, matau buvo nesupratusiu asmenu, kurie netgi baigia “dasikalti”.
1 pastraipa - atsakas i 36 komentara, kuriame isreiksta nuomone uzdrausti jau patekusiam i finala zmogui dalyvauti pusfinalyje (siuo atveju Matui).
2 pastraipa - atsakas i verkima, kad 5 pusfinalio vieta nepakviesta i finala: cituoju nuostatus: “(…)Pirmų keturių vietų laimėtojai iškovoja teisę dalyvauti 2006 metų Lietuvos vyrų šachmatų čempionato finale.(…)”. Kaip matome, minimos tik 1-4 vietos. Kadangi gavosi, kad viena is tu vietu sutampa su jau patekusiu i finala zmogumi, iskyla naturalus klausimas - kas eis vietoj jo? Nuostatuose sita detale neminima, vadinasi spresti turi federacija, kas ir buvo padaryta.
Taip kad, gal eik ir “dasikalk” dar karta degtine ar dar kaip nors, cia neverkes.
March 3rd, 2006 at 12:12
Trooper,
Esi geniukas vudis, ka dar karta ir irodei…Pries tai buvo 40 postu visom tavo “pastraipom”, tai kaip labai gudrus parasei dar viena posta apie ta pati ir lauzi geniju?:D:D
Niekas neverkia jei ka, tik buvo paklausta kur tada dingo jaunimo iki 20 vieta? Atsakymo neturi, tai nesokinek be reikalo….
March 3rd, 2006 at 12:21
Tu nors biski isigilink apie ka sneka, o ne rasinek bele ka. Tau lygiai taip pat galioja sitas patarimas.
U-20 vieta niekur nedingo - finale zaidzia Narmontas,
pusfinalio 1-4 vietos irgi visos zaidzia. Tik dar papildomai atsirado laisva vieta, kuria uzpildys federacija. Deja, bet taves turbut nepakvies, gali paverkti kamputyje
March 3rd, 2006 at 12:33
Trooper,
“U-20 vieta niekur nedingo - finale zaidzia Narmontas,
pusfinalio 1-4 vietos irgi visos zaidzia.”
Matai, kad nusisnekejai?? Pagal tave Matas turi 2 vietas finale:D:D Taip, kad pats isigilink ka rasai…
O jei nori, paverkt ateik i Bistro, pakartosim Samuleviciaus metodus….
March 3rd, 2006 at 12:44
Manau reikia palaukti kol nuspres LSF ir bus aisku, juk kad ir federacija spres, tai gali ta vieta skirti K.G. butu logiska. Va cia galetu pakomentuoti ka nors V.G. ar dar kas is federacijos, butu nors kiek aiskiau, o dabar tu gincu, tik pjaunas vieni su kitais, o naudos…
March 3rd, 2006 at 12:47
Matau, kad tau snekek nesnekejes, kaip i tuscia vieta.
Specialiai tau, kaip visiskam nesusiprateliui, kartoju:
i finala patenka - U-20 cempionas ir 1-4 pusfinalio vietos.
Surasom, kas pateko i finala: Narmontas,Slapikas,Piesina,Vaznonis.
Taigi - U20 cempionas sitam sarase yra, taip pat yra ir 1-4 vietos.
Gal jau aiskiau, ar vis dar nedaeina? Turbut jau per daug degtines prigerei, jei dar neaisku.
March 3rd, 2006 at 12:54
Trooper,
Ne nu pavaret tamista:) Susiskaiciuok vietas, pagal mane turetu but 5, o gaunas pagal tave 4….tai kas cia neteisus???
Ir is vis, ko cia pjautis jei tiek man, tiek tau yra visiskai px kas zais finale??:);)
March 3rd, 2006 at 12:58
Siuo atveju ir 4 vietos ispildo abu reikalavimus, t.y. kad butu U20 cempionas ir 1-4 pusfinalio vietos. Faktiskai, toks atvejis yra naudingiausias federacijai, kuri gauna dar viena vieta parinkti savo nuoziura.
Geriau padiskutuojam ka pakvies i finala, jei dar nera zinoma tai. Mano nuomone - Kveini, Malisoka, nu ir dar ka nors su aukstu reitu. Gal Grablikas nebus toks naglas, ir neis i finala tokiu keliu, nepatekes is pusfinalio
March 3rd, 2006 at 13:12
Trooper,
Matai, visgi 5 vietos buvo numatytos,o , kad pasiliko vietos interpretacija LSF , tai kita kalba…
1.Sulskis
2.Malisauskas
3.Cmilyte
4.Zagorskis
5.Sakalauskas
6.Butnorius
7.Sarakauskas
8.Dambrauskas
9.Piesina
10.Narmontas
11.Slapikas
12.Vaznonis
Pagal plana, bet dar kalba apie Gavrikova kazkokia buvo, ir jei Cmilyte negeles, tada 5 vieta (6 bo nezaisiu)patenka.
March 3rd, 2006 at 13:17
o kas jau 100 % finale?
March 3rd, 2006 at 13:17
Tai reik suprast Butnoriu pakviete? Kiek pamenu pernai jis uzeme 7 ar 8 vieta.. Sakyciau be reikalo, jau geriau Kveinys butu.
Jauciu, ji pakviete vien del jubiliejaus
March 3rd, 2006 at 13:31
Butnorius parase prasyma ir ji prieme. O 100% finale visi isvardinti isskyrus Cmilyte…Jei neiskris WWCC anksti, tai negrys ir nezais, o jei nepasiseks, tada zais.
March 3rd, 2006 at 14:35
Visiskai nesuprantu tu, kurie sako, kad Matas gali zaist pusfinaly. Ar suprantat ka kalbat?:) jei Matas paskutini rata butu zaides ne su Piesina, o su zmogum, kuriam reikia butinai laimet, spekit partijos baigti:)
O del penktos vietos, tai Matas pusfinalyje zaide be konkurencijos ir vieta finale jam buvo garantuota. Taigi net ir kalbu nera, kad penkta vieta turetu patekt.
March 3rd, 2006 at 14:35
ir vel laimes
March 3rd, 2006 at 14:59
Praeito mano komentaro nesupraskit neteisingai. Nenoriu nieko blogo pasakyt apie Mata, tik noriu parodyt pati principa:)
March 3rd, 2006 at 15:15
Leo,
Principas yra tas, kad ner tvarkos , o daugiau tai dzin :D:D
March 3rd, 2006 at 15:58
Liopka, bet tu paziurek ir is kitos puses:
pateko zmogus i finala, nori pasitreniruoti, galbut tuo paciu nori ir priza paimt.
Beje, lygiai taip pat tada negalima butu leisti zmoniu losti pusfinalyje, kurie neplanuoja zaisti finale, del visiskai tokios pat priezasties kaip tu minejai.
Tai gal dabar pradeti pries turnyra apklausa pravedinet, ar planuoja zaist finale ar ne
March 3rd, 2006 at 16:06
Trupka, bet faktas kaip blynas:
Kas patektu i finala jei visos pusfinalio 4 vietos butu laimetos jau turinciu teise zaisti finale? Absurdas ar ne. Bet tokia realybe dabar.
Manau, kad vieno puslapio nuostatai atspindi visa situacija…
Nuostatai ir skirti, kad palikti kuo maziau vietos laisvamaniskai interpretacijai. + Kadangi Lietuvos chempas yra etapinis turnyras, tai visu etapu nuostatai ir tuo paciu kaip ir bendras CEMPIONATO NUOSTATAI turetu buti skelbiami prasidedant “sezonui”.
ir dar pries “sezona” surasant kas kvieciami be konkurso.
Ar tai yra per sunkus uzdavinys federacijai?
March 3rd, 2006 at 16:08
Kazkaip uzvirus diskusijai labai jau operatyviai kalendoriuje po pietu atsirado nuostatai,kuriuose vienas zmogus tebeuzima 2 vietas finale ir jokio paaiskinimo.
Nelabai tikslesni ir moteru cempionato nuostatai, kur kaip ir pusfinalyje vienas is papildomu rodykliu yra burtu keliu.
Juk pries burtus dar yra tokie galimi rodykliai kaip: progresas,tarpusavio susitikimo rezultatas ir tik po to turetu buti burtai.Uzsienyje dazniausiai taikomas siuo metu perfomansas.Idomu ar LSF taryboje isvis buvo diskusija apie papildomus rodyklius,ar paprasciausiai nukopijuoti seni varzybu nuostatai,pridejus burtu keliu.
Juk net nepazymeta su kokia programa sveicarke vykdoma.
March 3rd, 2006 at 16:24
Nu jo, su dabartiniais nuostatais tai isvis juokingai gaunasi
Egi, koks skirtumas ar puslapio, ar dvieju, ar visa knygute. Tiesa sakant, i dabartinius nuostatus uztektu itraukti viena sakini apie tai, kas patenka i finala, jei atsisako kas nors is pirmuju keturiu (arba jau yra patekes ir taip) ir visos sitos diskusijos nebebutu.
March 3rd, 2006 at 16:26
“ir 2 dalyviai Lietuvos šachmatų federacijos tarybos sprendimu. ”
O tai kada taryba spres apie situos 2?
Ir zinant prizini fonda (8k) galima butu jau ir surasyti kiek kokia vieta gauna.
March 3rd, 2006 at 16:47
Tai del situ dvieju tai jau nuspresta egi kaip galima is 51 pirmo komentaro suprast, tai Malisauskas ir Butnorius
March 3rd, 2006 at 19:18
Grablikas nebus “naglas” ir finale nezais, nes kadangi grybavo jau atrankinese, ka jau cia kalbeti apie finala
Visu komentaru nespejau perskaityti, labai neturiu laiko. Isimine skaicius 64 (zinuciu skaicius), reiskia tema - aktuali 
March 5th, 2006 at 5:53
Del Mato,tai vienareiksmiskai ,jam nereikejo zaisti pusfinalyje.Bet jus nei vienas dar neakcentavote kito dalyko.Kveinys!Uzemes 7vieta jis nepateko i finala,bet AUTOMATISKAI GAUS antra vardini kvietima i olimpiada.Jei butu buves 6,butu blogiau ,reiketu dar ta teise iskovoti finale :).Kaip gerai nepapulti i finala:) Kazy,nenusimink. Gal ir taves tai laukia. :))) Laima taves nenuskriaus :)))
Gal tu irgi jau rinktineje.
March 5th, 2006 at 21:42
Del Mato tai noretusi tokia analogija pateikt
Kaip visi zinote, 2006 m pasaulio futbolo cempionatas vyks Vokietijoje. Taigi vokieciams, nereikia dalyvauti atrankoje, jie jau turi vieta finaliname turnyre. Ir isivaizduokit situacija, staiga Vokietija pareiskia nora dalyvauti atrankoje, tipo zaidejai pasitreniruos + babkes uz transliacija, reklama etc… na o jei nepateks is atrankos, tai nieko tokio, vieta finale jau yra vistiek. Kaip jum tokia situacija? Visiskas absurdas ne kitaip.
Lygiai taip pat ir Mato atveju.
March 6th, 2006 at 14:42
Troliui ir kitiems nepatenkintiems rinktines ir cempionato formavimu:
Na ir ko piktinates? Juk grizo i valdzia tie zmones kurie is rinktines kazkada buvo ismete net cempiona. Jie jusu teisingumo ar sportinio principo garantai!
Valdzia turit tokia kokios nusipelnot. Matyt jums tokiu reikia jei tokius issirinkot.
March 7th, 2006 at 12:42
Troliui:
Del Aloyzo gali nepergyvent.Kalendorius pas profus(o ju tikru berods Lietuvoje tik keleta teturim)turi buti sudarytas maziausiai pusmeciui i prieki,norint gauti salygas.
Pasiziurek i datas ir dalyviu sarasa Bad Woerishofen.Grosas juk turi ir seima islaikyti,o cia is LSF ir ant arbatos nelabai gausi,apie alu juk nekalbu…
O del tvarkos ,tai ka issirinkote ta ir turit.O jei kazkas buvo pasyvus ir nerinko,tai manau dar blogiau…
March 8th, 2006 at 0:41
Arvydui
Ko del Aloyzo pergyventi?! TIKRAS PROFAS-zino kelinta vieta uzimti
Man pats principas keistas .Ar tau atrodo normalu,kad uzemes 7vieta-tu rinktineje ,o uzemes 2-irodinek vel finale ?
March 8th, 2006 at 12:15
Troliui
Grosais ne visi sugeba aplamai tapti,o stabiliu rezultatu
parodytu olimpiadose(bent nemaziau 50%) ir siaip rimtuose tarptautiniuose turnyruose taipogi ne visi pasizymi.Kas liecia sportini principa del 7 vietos - tai zaisti turnyre be normaliu prizu ,toks deja vyko pernai po 4 metu,(nauja LSF buvo zadejus vienaip,bet pataupe gi pinigus skoloms uzdengti ir laiku neinformavo dalyviu apie savo neigaluma),manau galima buvo ir atsipalaidavus.Kaip minejau anksciau turnyrai su salygomis nesusiplanuoja per diena,tad beliktu nebent nedalyvauti cempionate visai.
LSF spendimas del komandu formavimo manau liko nepakeistas nuo anksciau.GM (praktiskai gi tik 3 vyrus ir 2 moteris daugiau prof.zaidziancius teturime)patenka automatiskai,o toliau manau - 2 is finalo.
Seniai apie tai buvo kalbeta ir prasyta ,kad LSF butu skelbiama oficiali informacija,rimtesni tarybos sprendimai turi buti paviesinti bent jau http://www.chessfed.lt, tada ir maziau butu bereikalingu emociju bei diskusiju.